Tuesday 16 March 2010

50 Cent @ Helsinki

Esmaspäeval saabus Soome, Helsingi Jäähalli esinema räppar 50 Cent. Loomulikult asusin ka mina seda jäädvustama. Kuid seekord ei teinud ma seda terve päeva.

Esimesena käisin kontserdipaiga juures kella poole viie ajal ning selleks ajaks oli staar juba saabunud Jäähalli ning esimesed fännid seisid järjekoras. õnneks ei pidanud noored enam pakast taluma, sest väljas oli +6 kraadi sooja ning kevad päike soojendas :)

Otsustasin seekord panna põhiröhu pildistamisele öhtusele ajale, sest minuni oli juba jõudnud sõnum, et staar jääb ööseks Helsingisse.

Kella kümne ajal panime hääled autole sisse ja sõitsime taas Jäähalli juurde ning asusin staari ootama. Algselt oli seal ikka päris vaikne. Kaks esimest fännitari saabus alles siis kui olin seal juba 15 minutit oodanud. Kuid poole tunni pärast toimus midagi täiesti ootamatut. ühtäkki saabus kohale pea paarkümment fänni, kes olid valmis tegema kõik, et oma iidoli lähedale saada. Leiti ka viimased augud, kus läbi pugeda, et 50 Centi autole lähedale saada. õnneks/kahjuks rikkus nende plaani ära turvamehed.... Kuid jah sellist vaatepilti ikka andis meenutada :)

Igatahes kella 23.00 ajal saabus ka staar ise. Ruttuga Jäähallist välja ja kohe autosse. Sama tegin ka mina. Kuid seekord ikka oma autosse ning asusime teda jälitama.

Kuid rahulikust sõidust seekord välja midagi ei tulnud, sest autojuht märks meie jälitamist ning siis hakkas ralli pihta. Ei lugenud siis punane tuli valgusfooris ega midagi...Ega me ka papist poisist polnud ning loomulikult olime neil kogu aeg sabas. Vaid viimase valgusfoori juures ennem Kämppi hotelli, kus jälitatav peatus hüppasin ma autost välja ja tegin kiirjooksu hotelli ning vaev tasus ennast ära.

Jõudsin hotelli juurde hetkel, kui 50 Cent autost väljus ja hakkas fännile autogrammi kirjutama. Turvamees suundus mu lähedale ning hakkas midagi selgitama. Minu lühike kommentaar oli, et olen vabal tänaval ja pildistan mida tahan... Sellega ka asi lõppes.

Seejärel suundus räppar hotelli ning sealt ta ei väljunud ennem hommikut. Igaks juhuks jäin ma veel sinna ootama ja see kõik tasus ka ära. Mis põhjusel, sellest loe juba lähemalt 7Päivää kodulehelt:)

Uute lugudeni! :)

Minu pilte näitas ka ajakiri 7päivää! Vaata siit!

No comments:

Post a Comment